Ocjenjivački sud je na drugoj sjednici odgovorio na pitanja natjecatelja koja su pristigla putem EOJN u roku propisanom uvjetima natječaja. Odgovori na pitanja natjecatelja objavljeni su na EOJN i u nastavku.
B1H
Na stranici 42. dokumenta Program Vindija FINAL, neto ukupna površina iskazana je u vrijednosti 2.077,4 m2 što NE ODGOVARA iskazanoj procjeni NKP+30%. Prema zadanim NKP površinama u tablici neto ukupno iznosi 2.344 m2 a BRP (procjena 15% + neto ukupno) bi trebala iznositi 2.695 m2 umjesto iskazanih 2.389,01 m2. Molimo pojašnjenje.
Zadana neto korisna površina (NKP) iznosi 1598m2. 1598×1,30=2077,40m2. Pomoćni prostori se ne obračunavaju u NKP. Stoga izračun (1598+205)x1,30=2344m2 nije ispravan.
O8L
Pitanje: Molimo da se natjecateljima dostavi 3d model špilje koji je prezentiran u natječajnom elaboratu u mapi “6 Snimka špilje”. Hvala.
Point cloud model špilje i .txt format terena interpretacijskog centra te ostali 3d prilozi su umetnuti na poveznicu na kojoj se nalazi elaborat natječaja (https://bit.ly/3D2ZVbd) u mapu 8 Digitalni 3d modeli 2025_1_20.
O3K
Pitanje:
Na stranici 35 dokumenta Program natječaja, pod točkom “Produkt dizajn”, navedeno je: Autor idejnog rješenja prikazuje najmanje 5, a najviše 10 scena iz kojih je vidljivo dizajnersko načelo. Na stranici 14 dokumenta Uvjeti natječaja, pod točkom “Plakati”, u popisu obaveznih priloga navedeno je:- tri slikovna prikaza likovnog postava. Molimo pojašnjenje – koliki je obavezan broj ilustracija likovnog postava? Hvala
Rečenica „Autor idejnog rješenja prikazuje najmanje 5, a najviše 10 scena iz kojih je vidljivo dizajnersko načelo“ iz programa natječaja se ukida te se sudionici natječaja pridržavaju popisa obaveznih priloga iz uvjeta natječaja.
K9K
Pitanje: Na stranici 14 dokumenta Uvjeti natječaja, pod točkom “Plakati”, u popisu obaveznih priloga navedeno je:- 3d prikazi Koliki je obavezan broj 3d prikaza? Hvala
Nije zadano. Autori mogu prikazati 3d prikaze u broju koji im je potreban da prikažu svoj rad.
L1Z
Pod točkom 1.7_PRAVO SUDJELOVANJA navodite kako obavezni sudionik natječaja mora biti i najmanje jedan od autora natječajnog rada (Sudionik natječaja 2) diplomirani dizajner ili član sljedećih strukovnih organizacija: HDD ili ULUPUH ili nositelj druge primjenjive inozemne kvalifikacije. Molim pojašnjenje točno na koji fakultet se odnosi prihvatljiva diploma dizajnera?
Prihvatljive su diplome hrvatskih ili inozemnih studija dizajna kojima se stječe titula mag.design ili mag.art. u sferi vizualnih komunikacija ili industrijskog dizajna.
H5D
U točki 1.17_SADRŽAJ PROJEKTNO-TEHNIČKE DOKUMENTACIJE ne navodite idejni projekt. Molim informaciju predviđa li se ishođenje lokacijske dozvole za predmetni zahvat u prostoru?
Ne predviđa se u ovom trenutku.
I9Z
U točki 4.2_BUDUĆI POSTUPAK NABAVE pod TEHNIČKA I STRUČNA SPOSOBNOST navodite kako gospodarski subjekt mora dokazati da će za izvršavanje i provedbu ugovora imati na raspolaganju minimalno sljedeće ključne stručnjake neovisno o tome pripadaju li izravno gospodarskom subjektu:
1. STRUČNJAK 1 – minimalno jedan ovlašteni arhitekt ili nositelj druge primjenjive inozemne kvalifikacije.
2. STRUČNJAK 2 – minimalno jedan član autorskog tima prvonagrađenog natječajnog rada sljedećih kvalifikacija: ovlašteni arhitekt, dipl. ing. arh. ili mag. ing. arh. ili nositelj druge primjenjive inozemne kvalifikacije.
3. STRUČNJAK 3 – minimalno jedan član autorskog tima prvonagrađenog natječajnog rada sljedećih kvalifikacija: dizajner sa završenim studijem dizajna ili član HDDa ili član ULUPUHa ili nositelj druge primjenjive inozemne kvalifikacije.
Nadalje, navodite kako Stručnjak 1 i Stručnjak 2 mogu, ali ne moraju biti ista osoba. Molim pojašnjenje odnosno konkretan navod: treba li gospodarski subjekt imati na raspolaganju jednog ili dva ovlaštena arhitekta?
Gospodarski subjekt s kojim se sklapa ugovor o izradi projektno tehničke dokumentacije mora na raspolaganju imati jednog ovlaštenog arhitekta.
N5F
U točki 1.17_SADRŽAJ PROJEKTNO-TEHNIČKE DOKUMENTACIJE navodite:
Projektno tehnička dokumentacija ne sadrži projekt multimedije i multimedijskog sadržaja. Projekt multimedije i multimedijskog sadržaja se posebno ugovara nakon konačne definicije interpretacijskog koncepta i razrade postava u glavnom projektu temeljem financijskog okvira investitora i stanja na tržištu. Planira li Naručitelj do-ugovoriti projekt multimedije i multimedijalnog sadržaja s odabranim gospodarskim subjektom ili neovisno na javnom nadmetanju?
Naručitelj planira nabaviti i ugovoriti projekt multimedije i multimedijalnog sadržaja posebno prema glavnom projektu, sukladno Zakonu o javnoj nabavi.
M7B
U programu pod 6.2. KONTAKTNA ZONA navodite:
Pristupna asfaltirana ulica je županijska cesta ŽC2056, širine je kolnika 5,5m – 6,00m i nema nogostup. Pri izradi idejnog rješenja potrebno je uzeti u obzir mogućnost proširenja ceste za 3 m, u neizvjesnoj budućnosti. Je li u projektnoj dokumentaciji koju će izrađivati odabrani gospodarski subjekt potrebno uključiti i projekt rekonstrukcije dijela ŽC2056?
Nije potrebno uključiti projekt rekonstrukcije županijske ceste, no potrebno je rezervirati dio parcele interpretacijskog centra u širini od 3m uz među gdje će se moći smjestiti koridor nogostupa i prošireni kolnik.
A1R
Navodite za kafić: ovaj prostor koriste svi; u njemu istovremeno može sjediti 50 ljudi u zatvorenom prostoru i minimalno 50 ljudi na otvorenom prostoru; potrebno je, stoga, organizirati vanjsku terasu koja može biti na parteru, katu ili krovu.; sukladno autorskom rješenju, ugostiteljstvo može biti isprepleteno s postavom, odnosno ne mora biti dio cjeline ulaznog prostora. Molim odgovor: može li se kafić pozicionirati bilo gdje u građevini (u smislu na katu / krovu) ili sami kafić mora biti u prizemlju a terasa kako navodite „na parteru, katu ili krovu“?
Kafić se može smjestiti bilo gdje u zgradu, prema autorskom rješenju, a zatvoreni dio kafića i njegova vanjska terasa moraju činiti cjelinu.
H3Z
U opisu R.1 PROSTOR ZA RADIONICE, navodite kako je bitno je da u istom trenutku na raspolaganju postoji 100m2 za odvijanje radionica odnosno da se u istom trenutku može održati radionica / radionice za najviše 100 djece. 100 m2 nikako nije dovoljno za održavanje bilo kakve radionice za 100 djece. Za djecu vrtićke dobi prostori npr. boravka podrazumijevaju minimalno 3 m2/djetetu prema odredbama državnog pedagoškog standarda. Prosječna školska učionica ima površinu 60 m2 i u njoj prema državnom pedagoškom standardu boravi najmanje 14, optimalno 20 te najviše 28 učenika razrednoga odjela. Površina učionice je minimalno 2,5 m2 po učeniku. Molim ispravaka površine radionice ili broja korisnika iste.
Broj korisnika radionice ispravlja se na 50, a površina se zadržava.
Z8D
Molim detaljno pojašnjenje točke IV SMJEŠTAJ koji je predviđen za rezidente, odnosno znanstvenike i studente tijekom istraživanja, učenike za škole u prirodi i edukacijske programe, ali i zaljubljenike u prirodu koji se kreću ovim krajem.
S.1 SPAVAONICA S KREVETIMA NA KAT, 40m2S.2 DVOKREVETNA SOBA, 15m2 S tušom i zahodom.
Predviđa li se 1 spavaonica s krevetima na kat? Koliki je kapacitet iste tj. koliko ležajeva se očekuje? Predviđa li se da u istoj spavaonici borave i djevojčice i dječaci? Podrazumijevaju li se zajednički ili odvojeni sanitarni prostori? Je li promišljen način funkcioniranja smještaja u smislu kategorizacije i MTU-a (hotel / hostel / dormitorij/…)? U tom smislu što je s osiguranjem obroka (doručka) za korisnike?
Predviđena je jedna spavaonica s krevetima na kat, no dozvoljeno je i drugačije rješenje unutar zadanih prostornih gabarita. Potrebno je planirati 6 kreveta na kat, 12 ležaja. Predviđeno je da u istoj spavaonici boravi dječaci i djevojčice, no dozvoljeno je i drugačije rješenje unutar zadanih prostornih gabarita. Podrazumijevaju se odvojeni sanitarni prostori. Neće se kategorizirati smještajni prostor. Ne predviđa se organizirani doručak.
C2O
Natjecateljima staviti na raspolaganje 3D snimke terena obuhvata zahvata kao i same špilje u digitalnom formatu.
Point cloud model špilje i .txt format terena interpretacijskog centra te ostali 3d prilozi su umetnuti na poveznicu na kojoj se nalazi elaborat natječaja (https://bit.ly/3D2ZVbd) u mapu 8 Digitalni 3d modeli 2025_1_20.
V8D
Poštovani, Zanima nas tko će izrađivati projekt stalnog postava (muzeološkog/interpretacijskog), što se odnosi i na idejno i izvedbeno rješenje. Ukoliko će ga izrađivati Izvršitelj (u dogovoru s Naručiteljem i strukom) molimo da se projekt doda i kao mapa u 1.17_SADRŽAJ PROJEKTNO-TEHNIČKE DOKUMENTACIJE.
Projekt stalnog postava izrađuje izvršitelj te ga prikazuje u mapama koje su navedene u poglavlju 1.17 uvjeta natječaja, posebno mapama Arhitektonski projekt, Arhitektonski projekt interijera, Projekt dizajna interijera i Projekt produkt dizajna stalnog postava. Očekuje se od izvršitelja suradnja sa znanstvenicima i stručnjacima koji sudjeluju u projektu na detaljima postava, što će organizirati Naručitelj. U idejnom rješenju, odnosno natječajnom radu, očekuje se prikaz minimalnog broja konkretnih artefakata, prema poglavlju Projektni zadatak u programu natječaja.
H7D
Poštovani, molim vas pojašnjenje sljedećeg dijela teksta natječaja “U dijelu likovnog postava autori idejnog rješenja prikazuju odabir i suodnos jedne ili vise tipografije i tretman rezova unutar tipografije, organizaciju hijerarhije i strukturiranje informacija, oblikovanje tekstualnih cjelina, odnos teksta i slike/ilustracije, ilustracijske tehnike i tip ilustracije ako se predviđa upotreba ilustracije.” Da li se ovo odnosi na odabir neke od već postojećih tipografija? (npr. autor je izabrao Helveticu kao glavnu tipografiju) Isto tako da li se ovdje podrazumijeva Lorem ipsum tekst ili je autor dužan osmisliti tekst postava i prikazati ga likovnog oblikovanog uz ilustracije/slike? Koje slike autor uopće može koristiti s obzirom na autorska prava? Koliko bi autor detaljno trebao prema ovome razraditi vizualna/grafička rješenja (identitet) unutar postava s obzirom na kontekst idejnog rješenja kojim se bavi unutar ovog natječaja? Hvala na odgovorima.
Tipografija ovisi o autorskom rješenju, odnosno može biti postojeća ili autorska. U natječajnom radu se podrazumijeva Lorem ipsum tekst. Autor u natječajnom radu ne koristi zadane slike budućeg postava. Potrebno je prikazati koncept iz kojeg je vidljivo dizajnersko načelo.